esmaspäev, 1. detsember 2008

Hommikuks oli tee puupüsti lund täis, mis tekitas õige jõulutunde. Võibolla oli tänav isegi liigagi paksu kihiga kaetud, aga sellesti ei hoolinud ma karvavõrdki . Hoopis tähtsam minu jaoks oli tulev väga raske venekeele kontrolltöö, mis poleks mind sugigi mõjutanud, kui sellest poleks olenenud mu veerandihinne. Enamasti teeb tunnikontrolli õpetaja ise, aga seekord lubas ta võtta kontrolltöö ostetud mapist, mis tuleb märksa raskem. Vähemalt minu arvates, kangesti oleks soovinud kooli minemata jätta.

2 kommentaari:

Sander ütles ...

hästi tehtud, ei märganud et ükski sõna korduks eg vigu ka ei näinud

NorthSideEst ütles ...

Sõunu ei kordunud tekst oli hea, tuletab meelda minu lumepühasid, kus me istusime majas lõksus autod täielikult lumega kaetud ning akendest ei näinud enam välja.